Minut on haastettu Tiitin ja Tellun toimesta kertomaan 7 faktaa itsestäni:

1. Olen 47-vuotias, 169 senttinen ja vaihtelevan ylipainoinen.

2.Olen kahden teini-ikäisen pojan yksinhuoltaja ja ehkä juuri siitä syystä ylihuolehtivainen äiti...

3.Yli 20 työvuoden jälkeenkin tunnen olevani unelmatyössäni luokanopena.

4. Perheeseemme kuuluu koira, joka saa  kaiken sen hellyyden, rutistelun ja pusuttelun, jota pojat eivät (?) halua vastaanottaa. Toisaalta koira toimii myös tiukkana personal trainerina; lenkille on pakko lähteä, vaikka olisit juuri kiertänyt 18 reikää golfkentällä, hikoillut punttisalilla tai lasketellut koko keväisen päivän!

5. Olen kotihiiri, joka tykkää laittaa kotia, leipoa, askarrella, tehdä käsitöitä ja lueskella talvella takan ääressä ja kesällä pihakeinussa.

6. Toisaalta olen myös prätkähiiri, joka nauttii vauhdista ja menemisestä. Euroopan turneesta pyörän selässä vain haaveilen mutta muilla menopeleillä olen matkaillut maailmaa ristiin rastiin. Kotiin on aina ihana palata!

7. Elämäni on ollut yhtä vuoristorataa; välillä on tullut roppakaupalla kolhuja ja mustelmia (miten ihmeessä yhden ihmisen elämään niin paljon mahtuukin?) ja välillä olen saanut kokea suuria onnenhetkiä, ihania asioita, jotka vain tapahtuvat.
Juuri nyt elämäni vuoristoradalla mennään yläilmoissa tasaisen onnellista vauhtia ennen seuraavaa....

Nyt heitän haasteen Satulle, Mennahuulle ja Jennylle; 7 faktaa itsestänne, olkaa hyvä!