Karvaisen kaverin kanssa olemme keränneet metsäretkillä materiaaleja jouluaskarteluihin. Jumppatunnilla oppilaatkin innostuivat katselemaan maastoa sillä silmällä että luokkaan tuotiin isot kasat aarteita, joista rakenneltiin käpytöntuille näin upeita maisemia.Huomatkaa OIKEAT naavaparrat!
301281.jpg301284.jpg
301279.jpg
Tämän tein luokkaan yhteiseksi hyväksi.
301290.jpg
Kävyistä näperrettiin myös enkeleitä...kännykkäkamera oli käytössä vielä näitä kuvattaessa mutta seuraavat kuvat tulevat sitten jo "oikealla" kameralla ja toivottavasti parempina. Nolottaisi, jos ongelma olisikin ollut kameran takana...

301283.jpg

Sitten vielä rimpsuloita. Aiemmin teimme niitä sydänrimpsuja ja nyt sitten lisähommina kuusia ja pipareita. Pahvipiparit koristeltiin upeasti valkoisella kynällä, mikä ei valitettavasti kuvasta näy.
301287.jpg301288.jpg