


Tämän tein luokkaan yhteiseksi hyväksi.

Kävyistä näperrettiin myös enkeleitä...kännykkäkamera oli käytössä vielä näitä kuvattaessa mutta seuraavat kuvat tulevat sitten jo "oikealla" kameralla ja toivottavasti parempina. Nolottaisi, jos ongelma olisikin ollut kameran takana...

Sitten vielä rimpsuloita. Aiemmin teimme niitä sydänrimpsuja ja nyt sitten lisähommina kuusia ja pipareita. Pahvipiparit koristeltiin upeasti valkoisella kynällä, mikä ei valitettavasti kuvasta näy.

